Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú základné práva a podmienky spolupráce medzi spoločnosťou O2H s.r.o. a jej zákazníkmi.

Informácie o spoločnosti

Prevádzkovateľom internetového obchodu www.ekoninja.sk je spoločnosť:

  • Obchodné meno: O2H, s.r.o.
  • Sídlo: Horešská 45, 07701 Kráľovský Chlmec
  • Korešpondenčná adresa: Horešská 45, 07701 Kráľovský Chlmec
  • IČO: 47 124 784
  • DIČ: 2023788250
  • IČ DPH: SK2023788250

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I
Kontrolný orgán: Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna 3, 043 79 Košice 1.

Všeobecné obchodné podmienky

  • Kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č.22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, zákona č.250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 102/2014 Z.z. O ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku, alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v aktuálnom znení ako aj zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník a týmito všeobecnými obchodnými podmienkami upravujúcimi podrobnosti pri ich uzatváraní a realizácii.
  • Prevádzkovateľ internetového obchodu zverejňuje zoznam tovarov, ktoré ponúka zákazníkovi a umožňuje zákazníkovi tovar objednať prostredníctvom aplikácie na internetovej adrese www.ekoninja.sk. Odoslaním objednávky formou elektronického obchodu, zákazník vyjadruje, že si všeobecné obchodné podmienky prečítal v plnom rozsahu, porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam a že s nimi súhlasí. Informácie o tovare uvedené v katalógu el. obchodu sú čerpané z verejne prístupných zdrojov a oficiálnych stránok výrobcu.

Objednávky prijímame:

  • cez internet: www.ekoninja.sk
  • e-mailom: info@ekoninja.sk
  • telefonicky: +421907992593

Platba:

  • v hotovosti – osobný odber
  • dobierkou na účet predajcu
  • vopred prevodom na účet
  • platba kartou online priamo cez webstránku www.ekoninja.sk (cez platobnú bránu STRIPE)

Najnovší cenník je vždy dostupný na www.ekoninja.sk. Každý zákazník vidí aktuálnu cenu s DPH i bez DPH za ktorú uvedený výrobok nakúpi.

Po potvrdení objednávky zo strany prevádzkovateľa internetového obchodu sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka.

V prípade, že kupujúci neprevezme objednaný tovar bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody a to vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky.

Kúpna zmluva, odstúpenie od kúpnej zmluvy:

Zákazníkovi vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z.z. O ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru a poskytovaní služieb na základe zmluvy na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v aktuálnom znení do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

V prípade, ak tovar nakupujete v súvislosti s vašou podnikateľskou činnosťou (o čom rozhoduje uvedenie IČO na nákupnom doklade),
právo na odstúpenie nevzniká, nakoľko obchodný zákonník túto možnosť neumožňuje.

Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený – napríklad obaly určené na styk s potravinami.

Vrátený tovar musí byť kompletný a nepoškodený. Tovar musí byť vrátený so všetkým príslušenstvom. Zásielky na dobierku nepreberáme.

Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

Zákazník si svoje právo na odstúpenie od zmluvy môže uplatniť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, písomne, elektronickou poštou na adrese info@ekoninja.sk. Telefonicky alebo zaslaním SMS správy právo na odstúpenie od zmluvy uplatniť nemožno.

Zákazníkovi sa doporučuje overiť si prijatie žiadosti telefonicky na t.č.: +421907992593

Kúpna cena, alebo jej časť bude kupujúcemu vrátená v zákonnej lehote 14 kalendárnych dní bezhotovostným prevodom na bankový účet určený kupujúcim, pokiaľ sa spolu s predávajúcim nedohodnú inak. Neprevzatie tovaru v prípade osobného odberu tovaru si vyhradzujeme právo zrušiť objednávku po uplynutí 5 pracovných dní.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  • poskytovanie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
  • predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
    predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravie alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
    predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
  • predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
  • vykonanie naliehavých opráv alebo údržby o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary neobjednal,
  • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
  • predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
  • poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
  • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy TU! Po kliknutí na odkaz sa Vám formulár automaticky uloží vo formáte PDF.

Dodacie podmienky:

Tovar expedujeme podľa možnosti v deň obdržania objednávky (do 10.00 hod.) službou Slovenská Pošta a.s., alebo kuriérskou spoločnosťou SPS- Slovakia, respektíve spoločnosťou SPS-Slovakia na odberné miesta v sieti „Parcel Shop“. Tovar cez víkend neexpedujeme. Podľa dohody, pri väčších objednávkach do dvoch dní.

Expedičné náklady sú účtované na základe taríf spoločnosti Slovenská Pošta (doručenie do 2.pracovných dní na lokálnu pobočku Slovenskej Pošty, max. do 5kg) – 3,50€, alebo kuriérskou spoločnosť Slovak Parcel Service s.r.o. (ďalej len „SPS“) do 10 kg – 3,90€, do 20 kg – 4,90€, nad 20 kg – 8,85€, kde si vyhradzujeme právo o zvýšení poštovného podľa hmotnosti tovaru (nad 5kg). Výšku poplatku za doručenie Balíka presahujúceho 5kg si prevádzkovateľ elektronického obchodu upravuje v zmysle aktuálneho cenníka Slovenskej Pošty, resp. Zásielkovne. (napr. balík do 10 kg bez dobierky bude doručovaný za sumu 4,80€) o čom kupujúceho formou emailu alebo telefonického kontaktu informuje vopred. Tovar bude so službou spoločnosti Slovenská Pošta a.s. doručený na najbližšiu pobočku Slovenskej pošty, ktorý uvedie v nákupnom formulári. Hore uvedené ceny platia pri úhrade objednávky na účet predajcu alebo online platbou. Pri voľby dopravy Kuriér SPS je doručenie na adresu zákazníka spravidla v nasledujúci pracovný deň od odovzdania objednávky prepravnej spoločnosti. Spoplatnený je sumou 3,90 € (vrátane DPH) pri objednávkach do 10 kg. Pri objednávkach od 10 kg do 20 kg je cena prepravy Kuriérom 4,90 € (vrátane DPH). Nad 20 kg je cena upravná sumou 8,85 € (vrátane DPH). 

PRI OBJEDNÁVKE NAD 150 € je DOPRAVA – ZADARMO!

Dobierka sa spoplatňuje sumou 1,30 € (vrátane DPH).

Pokiaľ kupujúci bezdôvodne odmietne prevziať a zaplatiť dobierkou riadne dodávaný tovar, týmto sa zaväzuje prevádzkovateľovi internetového obchodu uhradiť náklady na dopravu a to vo výške dvojnásobku ceny prepravného určeného podľa platného cenníka spoločnosti Slovenská Pošta a.s..

Osobný odber doporučujeme vopred oznámiť, aby sme Vám mohli tovar pripraviť a zabaliť. S expedovaným tovarom zasielame faktúru, ktorá zároveň slúži aj ako dodací list. Pri nedodržaní splatnosti faktúry, odberateľ súhlasí s penalizáciou vo výške 0,05% hodnoty faktúry za každý deň omeškania.

Zákazník, ktorý má neuhradenú faktúru, obdrží objednaný tovar až po úplnej úhrade predchádzajúcej faktúry.

Reklamácia a záruka na tovar:

Na tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov ak nie je určené ináč a začína plynúť dňom prevzatia tovaru odberateľom.

Predávajúci O2H s.r.o. zodpovedá za vady tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho, alebo v záručnom servise podľa platného reklamačného poriadku a obchodných podmienok.

Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv v súlade s § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.

Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho O2H s.r.o. formou elektronického obchodu na internetovej stránke www.ekoninja.sk. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky.

Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho O2H s.r.o. záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho O2H s.r.o.

Kupujúci je povinný prekontrolovať výrobok pri jeho preberaní, ak zisti poškodenie obalu, tovaru je povinný uplatniť reklamáciu priamo u prepravcu. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád iba ak preukáže, že vady mal výrobok už v čase dodania výrobku.

Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie, záručného listu (ak je súčasťou výrobku), návodu na použitie a podrobného popisu vady zmluvnému servisu, alebo predávajúcemu O2H s.r.o. spolu s dokladom o zaplatení.

Reklamačné konanie začína plynúť dňom, kedy sú doručené všetky elementy uvedené v bode 7. reklamačného poriadku, začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie.

Predávajúci O2H s.r.o. príjme reklamáciu vo svojej prevádzkarni, alebo vo svojom sídle v súlade s § 18 Zákona o ochrane spotrebiteľa.

Predávajúci O2H s.r.o. má zabezpečenú prítomnosť osoby poverenej vybavovať reklamácie v súlade s § 18 Zákona o ochrane spotrebiteľa.

Kupujúci je povinný uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu bez zbytočného odkladu po prejavení sa vady poslať na korešpondenčnú adresu O2H s.r.o., Horešská 45, Kráľovský Chlmec. Ak je tovar naďalej používaný kupujúcim s vadou, následkom čoho je jej neodstrániteľnosť, nebude reklamácia predávajúcim uznaná. Ak kupujúci doručí reklamovaný tovar poštou, tak predávajúci elektronicky potvrdí prijatie reklamácie.

Predávajúci vybaví reklamáciu tovaru ihneď, v zložitejších prípadoch neskôr, najneskôr do 30 dní od začiatku reklamačného konania. V prípade, že predávajúci alebo tretia osoba, ktorá vykonáva servis tovaru rozhodne, že reklamácia nie je oprávnená a reklamácia bola uplatnená počas prvých 12 mesiacov záruky, predávajúci zašle tovar na vlastné náklady na odborné posúdenie.Predávajúci poskytne spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutia reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Predávajúci po uplynutí 12 mesiacov záruky a neuznaní reklamácie bude zákazníka informovať o tom, kam môže zaslať výrobok na odborné posúdenie.

Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim O2H s.r.o. v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.

Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho O2H s.r.o. kupujúcim zaniká:

  • nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu, záručného listu (ak je súčasťou výrobku), príslušenstva alebo súčastí tovaru,
  • uplynutím záručnej doby tovaru,
  • mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostrediu, do ktorého je výrobok určený,
  • neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti,
  • poškodením spôsobeným používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
  • neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom alebo iným zásahom vyššej moci.

Predávajúci vybaví reklamáciu a ukončí reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • odovzdaním opraveného výrobku,
  • výmenou výrobku,
  • vrátením kúpnej ceny výrobku,
  • vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku,
  • písomnou výzvou na prevzatie určeného plnenia,
  • odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Predávajúci vydá kupujúcemu písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy.

V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový, začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru.

Pokiaľ sa jedná o neodstrániteľnú vadu, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád a ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci O2H s.r.o. vybaví reklamáciu výmenou tovaru za tovar bez vady. V prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu zrušením kúpno-predajnej zmluvy.

Pre účely reklamácie sa za viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako dva krát.

Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád súčasne.

Sťažnosti a podnety môžu spotrebitelia zasielať cez kontaktný formulár, alebo kontaktovaním cez email info@ekoninja.sk .

Reklamačný poriadok platí od 1. 10. 2019.

Alternatívne riešenie sporov

Spory Užívateľa a Obchodníka so sídlom v Slovenskej republike

Užívateľ – spotrebiteľ je oprávnený obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu v prípade, že nebol spokojný so spôsobom, ktorým Obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak Obchodník na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Užívateľ – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov.

Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby v zmysle § 3 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a to napr. Slovenská obchodná inšpekcia, pričom Užívateľ – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. E-mailový kontakt na Prevádzkovateľa je info@ekoninja.sk. Užívateľ – spotrebiteľ pri podaní návrhu postupuje v zmysle §12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Alternatívnym riešením sporov možno urovnať spor medzi Užívateľom – spotrebiteľom a Obchodníkom – predávajúcim, vyplývajúci zo spotrebiteľskej zmluvy resp. súvisiaci so spotrebiteľskou zmluvou. Hodnota sporu, ktorý sa urovnáva alternatívnym riešením sporov, musí presahovať sumu 20 eur. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže požadovať od Užívateľa – spotrebiteľa poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu najviac sumu päť eur vrátane dane z pridanej hodnoty a to najskôr súčasne so zaslaním oznámenia o začatí alternatívneho riešenia sporu.

Užívatelia – spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Užívateľ – spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage .
Užívateľ – spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Užívateľ – spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

Spracovanie osobných údajov:

Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona 122/2013 Z.z. v aktuálnom znení o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschoval jeho osobné údaje, najmä tie ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú.
Prevádzkovateľ obchodu sa zaväzuje , že poskytnuté údaje budú použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených predávajúcim. Spracované údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.

Dodávateľ zhromažďuje osobné údaje zákazníka výlučne na plnenie svojich záväzkov voči zákazníkovi, a to hlavne pri vystavení faktúry, kontaktovaní zákazníka v súvislosti s vybavovaním jeho objednávky a doručení objednaného tovaru. Dodávateľ zodpovedá za to, že osobné údaje zákazníka nebudú použité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám (okrem rozsahu potrebného na doručenie tovaru).

Dodávateľ zhromažďuje osobné údaje zákazníka v tomto rozsahu: krstné meno, priezvisko, e-mailová adresa, názov firmy, fakturačná adresa, adresa dodania, kontaktné telefónne číslo.

V prípade, že si zákazník pri registrácii vyžiada zasielanie aktuálnych informácií o ponuke dodávateľa, ich poskytovanie sa uskutoční zasielaním na emailovú adresu zákazníka. O zrušenie tejto služby môže zákazník požiadať elektronickou poštou na adrese info@ekoninja.sk.

Zákazník odoslaním objednávky a potvrdením VOP zároveň udeľuje súhlas na spracovanie svojich osobných údajov v rozsahu podľa tohto ustanovenia VOP a to na dobu neurčitú.

Ďalšie informácie

Ak máte nejaké konkrétne otázky, prosím, kontaktujte nás na adrese:

ekoninja.sk

O2H s.r.o.

Horešská 45

07701 Kráľovský Chlmec
E-mail: info@ekoninja.sk
Mobil: +421 907 992 593

O2H s.r.o. si vyhradzuje si právo na zmenu alebo doplnenie vyhlásenia o ochrane údajov podľa potreby. Všetky zmeny / doplnky uverejníme na tejto webovej stránke. Z tohto dôvodu prosíme, aby ste pravidelne navštevovali webové stránky, aby ste sa informovali o najnovšom stave vyhlásenia o ochrane údajov.

Kontakty:
Vedúci obchodu pre SR: Mgr. Vladimír Igaz,

email: info@ekoninja.sk, telefón: +421 907 992 593
Reklamácie: info@ekoninja.sk, telefón: +421 907 992 593
Všeobecný mail: info@ekoninja.sk